
VIRTUÁLIS ASSZISZTENS VAGYOK
megbízható – szorgalmas – hatékony – rugalmas
Online vállalkozástámogató, személyi és virtuális asszisztens vagyok.
Sok éves tapasztalat van a hátam mögött mind asszisztencia, mind projekt menedzsment terén. Dolgoztam magánszférában, közszférában, és klasszikus személyi asszisztensként is. Angolul középfokon, svédül felsőfokon kommunkiálok szóban és írásban egyaránt.
Precíz, terhelhető, megbízható és pontos vagyok, úgy gondolom ezek alappillérei annak, hogy jó asszisztensként a Te munkádat segítsem. Emellett nyitott és vidám személyiség vagyok, akivel könnyen és gyorsan tudsz kommunikálni. Mint virtuális asszisztens, a kreatív és rugalmas hozzáállás om teszi hatékonnyá és eredményessé a közös munkát.


Szolgáltatásaim virtuális asszisztensként

Adminisztráció

HR asszisztencia

Irodai szolgáltatás

Személyi asszisztens

Webshop karbantartás

Képek szerkesztése

Ügyfél- kommunikáció

Facebook oldalkezelés

Könyveléshez kacsolódó feladatok

Pályázati dokumentáció összeállítása

Online marketing szolgáltatás

Utazások, rendezvények, tárgyalások szervezése
Miért érdemes velem dolgoznod?
- Ha szeretnéd a vállalkozásod hozzáadott értékét növelni.
- Nem szeretnél járulékot fizetni egy újabb alkalmazott után.
- Időt szeretnél megtakarítani, szeretnéd ha felszabadulna havi 10, 20 órád.
- Nem szeretnéd, hogy az apró feladatok elvonják a figyelmed a fontos ddolgokról.
A segítségemmel időt takarítasz meg, javul a hatékonyságod és pénzt is spórolsz.

Szolgáltatásaim virtuális asszisztensként:
Virtuális általános asszisztens
Adatrögzítés • Táblázatok, kimutatások, prezentációk készítése • Számlák kiállítása, kezelése • Kapcsolattartás a könyvelővel • Szerződések előkészítése
Virtuális személyi asszisztens
Kapcsolattartás hazai és nemzetközi ügyfelekkel, Utazások, rendezvények, tárgyalások szervezése • Személyes ügyéntézést igénylő feladatok ellátása
Személyi asszisztencia
mindennapos általános feladatok, amelyekre nem jut időd és szeretnéd kiszervezni
Vedd fel velem a kapcsolatot
- +36209704413
- berna.eles@egyjohely.hu


GY.I.K.
A munka elvégzését követően, 8 napon belül elektronikus, átutalásos számlát állítok ki, melyet a teljesítésigazolással együtt elküldök Neked.
Természetesen kötünk egy, mindkét felet védő szerződést a munka megkezdése előtt.
A munkával töltött időmet.
A munkadíj nem tartalmazza az esetlegesen felmerülő anyag-, nyomdai és szállítási költségeket. Amennyiben a munka folyamán felmerül hasonló jellegű költség, azt minden esetben előre egyeztetjük.
Bármilyen ötleted/igényed van, vedd fel velem a kapcsolatot, egy megbeszélés keretében felmérem az igényeid és ha tudok, segítek.
Szinte bármilyen platformon, ami neked a legjobban megfelel.
Whatsapp, sms, online vagy személyes megbeszélés, Te igényeidhez igazodom.
A napi kapcsolattartáshoz kiválasztunk egy platformot és azt következetesen használjuk.
Home office ban dolgozom, minden szükséges dolog meg van az otthonomban.
A napi kapcsolattartáshoz kiválasztunk egy platformot és azt következetesen használjuk.
